یادگیری زبان ایتالیایی چه مدت طول می کشد ؟!

رم، معصومی نژاد _ یاد گرفتن ایتالیایی چه مدت طول می‌کشد؟ این یکی از پرسش هایی است که بسیاری از هموطنان علاقمند به یادگیری زبان ایتالیایی در شبکه های اجتماعی از من سوال می کنند. البته این، سوال مشترک همه زبان آموزان است.

به اعتقاد من برای یادگیری مبانی زبان حد اقل به یک سال زمان نیاز است. البته به شرطی که هر روز چند ساعت زبان ایتالیایی را مطالعه کنید. یادگیری زبان فرایندی طولانی مدت است و بتدریج صورت می گیرد. مطمئنا حضور در محیط خود ایتالیا، به یادگیری زبان سرعت می بخشد. بعد از یادگیری الفبای ایتالیایی و مقدمات دستوری این زبان، شاید بهتر باشد که رایج ترین واژه ها و اصطلاحت آن را فرا بگیرید.

کاری که من می خواهم از فردا پنجشنبه 6 جولای _  15 تیر ماه در ویدئوهایی کوتاه به صورت مستمر برای شما انجام بدهم. در ضمن  واژه ها و عبارت های ایتالیایی را بلند بخوانید و تکرار کنید. اگر در ایتالیا هستید با افراد بومی تعامل کنید. گوش دادن به حرف های ایتالیایی ها و صحبت کردن با آنها بسیار مهم است. در ضمن برای یادگیری زبان ایتالیایی یک معیار خاصی وجود ندارد و بستگی به سطح مهارت مورد نیاز شما دارد. منظورم این است که یک گردشگر و یک دانشجو به دو سطح متفاوت به آشنایی به زبان نیاز دارند.

و آخر این که زمانیکه توانستید به راحتی روزنامه بخوانید و به خوبی متوجه محتوای اخبار رادیو و تلویزیون شوید و به خصوص به ایتالیایی فکر کنید، آن زمان می توان گفت که کاملا به زبان ایتالیایی مسلط هستید.

مخاطبان و همکاران عزیز، کپی بدون ذکر منبع اخلاقی نیست. استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع مجاز است.

One thought on “یادگیری زبان ایتالیایی چه مدت طول می کشد ؟!

  1. استاد عزیز کاملا درست می فرمایید. عوامل مختلفی در تسلط به یک زبان خارجی دخالت دارد مانند استعداد فرد، هدف او از یادگیری زبان، زمان و انرژی صرف شده برای یادگیری، غوطه وری در محیط و علاقه. اقدام شما در این مسیر از طریق آموزش اصطلاحات زبان شیرین ایتالیایی قابل تقدیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *