گزارش اختصاصی حمید معصومی نژاد از اولین داور لژیونر مینی فوتبال ایران در ایتالیا + فیلم

رم، معصومی نژاد _ محسن خدادادی سرخی با قضاوت در مسابقات ملی مینی فوتبال ایتالیا، به نخستین داور لژیونر کشورمان در این رشته در ایتالیا تبدیل شد. مسابقات ملی مینی فوتبال ایتالیا از دیروز 16 ژوئن (26 خرداد) در شهر میزانو در شمال ایتالیا آغاز شده و تا پایان روز یکشنبه ادامه خواهد داشت. خدادادی سرخی که اهل مازنداران است در اسفند ماه سال گذشته رسما به عنوان داور مینی فوتبال در ایتالیا پذیرفته شده بود.

این  داور مازندرانی در گفتگو با حمید معصومی نژاد درباره حضورش در ایتالیا گفت: « سال گذشته جهت گذراندن دوره فرصت مطالعاتی دکترای تخصصی در رشته ژنتیک و اصلاح به ایتالیا امدم. در این مدت رایزنی های مختلفی با فدراسیون مینی فوتبال ایتالیا داشتم که توانستم نظر فدراسیون را به خودم جلب کنم. امروز در مسابقات ملی مینی فوتبال ایتالیا 2 بازی را قضاوت کردم. قرار است که چند بازی دیگر را هم در جریان این مسابقات قضاوت کنم».

جان لوکا فیناتزی، رئیس فدراسیون مینی فوتبال ایتالیا نیز در گفتگو با معصومی نژد از داور ایرانی تقدیر کرد.

رئیس فدراسیون مینی فوتبال ایتالیا گفت:« محسن خدادادی، داور ایرانی است که در این مسابقات حضور دارد. با توجه به تجربه و مهارت این داور ایرانی، برای ما خیلی مهم بود که او در این مسابقات باشد. او واقعا کار با ارزشی را در داوری مسابقات مینی فوتبال از خود نشان داده است. باید بگویم، تیم ها هم متوجه سطح بالا و متقاوت داوری او هستند که گاه حتی بالاتر از داوران ایتالیایی است. ما از حضور این داور ایرانی در مسابقات واقعا خوشحالیم».

شایان گفتن است که خدادادی سرخی تنها داور خارجی دعوت شده به مسابقات ملی مینی فوتبال ایتالیا است.

11 thoughts on “گزارش اختصاصی حمید معصومی نژاد از اولین داور لژیونر مینی فوتبال ایران در ایتالیا + فیلم

  1. باعث افتخار هست. کاش از این افراد بیشتر در جهت پیشرفت کشور استفاده میشد و قدرشون رو میدونستن✌️

  2. سلام بر جناب دکتر محسن خدادادی عزیز.
    واقعا باعث افتخار ماست که چنین جوان با اراده به عنوان داور ایتالیا شناخته شده است بنده به تمامی ملت ایران عزیزم وبه ویژه به مردم شهید پرور مازندران تبریک میگویم وار خداوند متعال برای این جوان ورزشکار وداور عالی تبریک و تهنیت عرض می کنم.ان شالله هر جا هستند در پناه ایزد منان موفق و منصور باشند .

    1. درود خدمت همه ملت شریف ایران
      سپاس از لطف و مهر بیکران شما.
      این همه محبت شما تنها یک راه را جلوی راهم میگذارد وآن هم این است:

      برای پرآوازه کردن نام ایران تا جان در این کالبد دارم برای اعتلای نام ایران بجنگم تا بتوانم مردم عزیز ایران را شاد نگه دارم.

      فرزند کوچک ایران
      محسن خدادادی سرخی
      😘🌹❤️🙏💪

  3. هزار درود بر ایشان که در علم و ورزش را تواما پیشرفت کردند با آرزوی موفقیت براب همه جوانان افتخار آفرین ایرانی

  4. درود هزاران درود بر دادا عزیز
    خدا قوت …
    دعای پدر
    نگاه مادر
    ودستان خدایی همواره حافظت باشه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *