گزارش اختصاصی از نشست خبری مورینیو در باشگاه رم

رم، معصومی نژاد _ چهارشنبه هفته آینده  دیدار رم و سویا در فینال لیگ اروپا در بوداپست مجارستان برگزار می شود. ژوزه مورینیو عصر امروز (پنجشنبه)، در نشست خبری که یوفا برای این مسابقه ، در محل باشگاه رم ترتیب داده بود شرکت کرد. من هم برای تهیه گزارشی اختصاصی از این نشست خبری به باشگاه رم رفتم.

سرمربی تیم رم در این کنفرانس خبری به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد. وی گفت که دیبالا، مهاجم آرژانتینی این تیم همچنان مصدوم است و به احتمال زیاد در بازی فینال لیگ اروپا حضور نخواهد داشت. مورینیو با اشاره به مصدومیت های متعدد در این مقطع حساس،  سخت ترین بازی آتی رم را دیدار سری آ روز شنبه با فیورنتینا دانست و افزود:  با توجه به فینال هفته آینده لیگ اروپا، بازیکنانی که کمی مصدومیت دارند را به زمین نمی فرستم. وی ابراز امیدواری کرد که بازیکنانش در بازی با فیورنتینا دچار مصدومیت های جدید نشوند.

سرمربی پرتغالی رم همچنین بر این مسئله که از تمام توانش برای بهبود هر چه بیشتر عملکرد تیم استفاده می کند پافشاری کرد. مورینیو گفت که با هواداران رم و حتی هواداران تیم هایی که در گذشته برای آنها مربی گری کرده ارتباطی صمیمی دارد.

اما محور اصلی این نشست خبری بر شایعه جدایی احتمالی مورینیو از باشگاه رم در پایان فصل بود. سرمربی تیم رم از صحبت درباره آینده اش در رم طفره رفت و گفت: در حال حاضر تمرکز من فقط برای فینال لیگ اروپا است. من به هیچ وجه نگران اینده ام نیستم. به اعتقاد من وقتی قرار است در فینال بازی کنیم باید تمام حواسمان فقط معطوف به این بازی باشد. من بازی کردن را خیلی دوست دارم. خیلی بد است که نمی شود هر هفته فینال بازی کرد. الان به خودم و آینده ام فکر نمی کنم. بر این مسئله که بتوانم هوادراران رم را شاد کنم متمرکز هستم.

2 thoughts on “گزارش اختصاصی از نشست خبری مورینیو در باشگاه رم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *