صید هیولای رودخانه «پو» در ایتالیا + فیلم

رم، معصومی نژاد _ الساندرو بیانکاردی پس از 23 سال جستجو، توانست یک گربه ماهی غول پیکر را در نزدیکی شهر مانتووا در شمال ایتالیا صید کند. طول این ماهی حدود 3 متر و وزنش 150 کیلو گرم می باشد. ماهیگیر ایتالیایی پس از صید این ماهی، آنرا مجددا در رودخانه «پو» رها کرد.

بسیاری از کاربران ایتالیایی به رها کردن مجدد «هیولای پو» به شدت اعتراض کرده اند. گربه ماهی غول پیکر یا اسبله یک گونه مهاجم است. این ماهی به علت رشد بیش از حد خود، به یک مشکل واقعی برای جانوران آبزی بومی ایتالیا تبدیل شده است. به همین دلیل بر اساس قانون، کشتن این ماهی غول آسا بعد از صید آن اجباری است.

از سه سال پیش در ایتالیا برای افرادی که از این قانون سرپیچی کنند،تا 1500 یوروجریمه در نظر گرفته شده است. اسبله یکی از ماهیان بزرگ از خانواده گربه ماهیان است که در آب های شیرین جنوب و شرق قاره اروپا زندگی می کند. این ماهی پولک ندارد، سر آن پهن و دهن آن گشاد است. این ماهی دست کم 40 سال عمر می کند.

مخاطبان و همکاران عزیز، کپی بدون ذکر منبع اخلاقی نیست. استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع مجاز است.

2 thoughts on “صید هیولای رودخانه «پو» در ایتالیا + فیلم

    1. معمولا تابه یاسیخ کباب .ماهیگیری ورزشی در ایران موجب تمسخرمیشود .وماهیگیر انگ کفران نعمت میخورد .امیدوارم فرهنگ صید بگیر رها کن که پشتوانه ذخایر جانوری نسل آینده ماست جا بیفتد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *