حضور پر افتخار داور ایرانی در فینال مسابقات ملی مینی فوتبال ایتالیا + فیلم

رم، معصومی نژاد _ فینال فوتبال مسابقات ملی مینی فوتبال زنان ایتالیا با قضاوت یک داور ایرانی همراه بود. محسن خدادادی سرخی که به عنوان تنها داور خارجی در مسابقات ملی مینی فوتبال ایتالیا حضور داشت، فینال را هم داوری کرد.خدادادی سرخی با قضاوت در این مسابقات به نخستین داور لژیونر کشورمان در این رشته در ایتالیا تبدیل شد.

وی در گفتگو با معصومی نژاد گفت: «این بازیها در سطح بسیار بالایی برگزار شد. من توانستم در هر دو بخش مردان و زنان در مجموع 15 بازی را قضاوت کنم. خوشبختانه کمیته داوران فدراسیون مینی فوتبال ایتالیا، من را به عنوان داور اول فینال بخش زنان انتخاب کرد. خدا را شکر می کنم که این مسابقات را سربلند پشت سر گذاشتم».

آندرئا مونته بلو، رئیس کمیته داوران مینی فوتبال ایتالیا نیز درباره خدادادی به معصومی نژاد گفت: «ما از این که محسن خدادادی، داور ایرانی در این مسابقات حضور داشت بسیار خوشحالیم. این برای نخستین بار بود که یک داور خارجی در مسابقات ملی مینی فوتبال ایتالیا شرکت می کرد. خدادادی به خوبی بازی ها را قضاوت کرد».

این مسابقات از تاریخ 16 تا 18 ژوئن (26 تا 28 خرداد ماه) در شهر میزانو در شمال ایتالیا برگزار شد.

مخاطبان و همکاران عزیز، کپی بدون ذکر منبع اخلاقی نیست. استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع مجاز است.

2 thoughts on “حضور پر افتخار داور ایرانی در فینال مسابقات ملی مینی فوتبال ایتالیا + فیلم

  1. حضور برجسته آقای خدادادی سرخی را به عنوان داور در این سطح از یک مسابقات بین المللی در ایتالیا به ایشان و به خودمان به عنوان ملت ایران تبریک می گویم. اینکه ایشان علاوه بر داوری، پژوهشگر هم هستند ، نمونه ای از نبوغ و استعدادهای یک ملت است که متاسفانه در بسیاری از موارد به آن بی توجهی می شود. باز هم درود . پوریا تهرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *